okej..

extemt dålig uppdatering... Men vårat nyårslöfte kanske ska vara att börja blogga mer , det vore väll bra. ? Annars tänkte jag berätta lite om min jul som jag tillbringade i London. Det var underbart roligt och vi gjorde det mesta men för det mesta shoppa vi. Vi var på madame tussauds, big ben, london eye och China town. I julklapp fick jag , det bästa av allt : iphone 4 s , sedan fick jag också ett stativ, pengar ( pund) till London och kläder.

Sedan har jag en liten minijul kvar med tjejerna :)
Men ha det as bra ! / Annika

Kommentarer
Postat av: Emma | Sysslingarnas

okej, ni vann designtävlingen! tjohooooooo! maila hur ni vill ha den (kom ihåg, är ej ett proffs!) :DD:D::D:D:D:D:

2012-01-01 @ 12:17:15
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0